წრის სამუშაო გეგმა
წრის დასახელება--ვისწავლოთ მატემატიკა
საგანი ----მთემატიკა
სკოლა--სსიპ ქ.ქარელის N2 საჯარო სკოლა
კლასი--მე-4
მასწავლებელი----ნათელა როინაშვილი
მათემატიკის წრეში გაერთიანდებიან IV კლასის მოსწავლეები,რომლებიც დაინტერესებულები არიან
ლოგიკური მსჯელობისა და მათემატიკური სავარჯიშოების ამოხსნით, რომელთაც სურთ გაიღრმავონ
მათემატიკური ცოდნა და უნარ-ჩვევები.
საწრეო მუშაობა განსხვავდება საგაკვეთილო ფორმატისგან.
მოსწავლეებს ექნებათ საშუალება შეასრულონ დიფერენცირებული დავალებები, უნარებისა და
შესაძლებლობების მიხედვით.მუშაობისას გათვალისწინებული იქნება, მოსწავლეთა ინტერესები
და საჭიროებები. სხვადასხვა სახალისო და საინტერესო აქტივობები.
მშობლები გაეცნობიან წრის მუშაობის პროგრამას განრიგს და მიზანს, მათ დაურიგდებათ წინასწარ გამზადებული
ბარათები სადაც შეავსებენ კითხვარებს.
მუშაობის განხორციელების გზები:
Ø
სასწავლო
პროცესის ეფექტური დაგეგმვა, თანამშრომლობა და მონიტორინგი;
Ø
სწავლა-სწავლების
მეთოდების და რესურსების ეფექტური შერჩევა მიზნის მისაღწევად;
Ø
მრავალფეროვანი
სტრატეგიების შერჩევა და გამოყენება უნარ-ჩვევების შესარჩევად და მოტივაციის ასამაღლებლად;
Ø
თნამშრომლობითი
გარემოს შქმნა;
Ø
კეთილგანწყობილი
ურთიერთობის დამყარება წრის ხელმძღვანელსა და მოსწავლეებს შორის;
წრის მიზანი:
Ø
მოსწავლეთა
შესაძლებლობების ფარგლებში შემოქმედებითი, ლოგიკური და კრიტიული სააზროვნო უნარების განვითარების ხელშეწყობა.
Ø
გაგება-გააზრების
უნარის განვითერება
Ø
დაკვირვების,
შედარება შეპირისპირების, კლასიფიკაციის უნარის განვითარებაე ზრუნვა
Ø
მარტივიდან
რთულისაკენ,თეორიიდან პრაქტიკისაკენ სვლა, მათემატიკის გამოყენება ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
წრის სტრუქტურა და სამუშაო რეჟიმი
|
|
წრეში მიიღებიან მე-4 კლასის მოსწავლეები.
ჯგუფებში მოსწავლეთა ოპტიმალური
რაოდენობაა
6 -8 მოსწავლე.
|
წრის ფუნქციონირებქ დაიწყება
04 /10 2019-20 სასწავლო წლიდან
და გაგრძელდება ერთი სემესტრის განმავლობაში.
|
წრის ხელმძღვანელი
ნათელა როინაშვილი
|
მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ პარასკევს, ერთი ასტრონომიული
საათი
|
(მეცადინეობა
ტარდება კვირაში ერთხელ პარასკევს)
რიცხვი
|
თემა
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
შენიშვნა
|
|
1
|
04/10/19
|
წრის საქმიანობის გაცნობა
|
მოსწავლეებს გავაცნობ წრის
მიზნებსა და გეგმებს
|
სამუშაო ფურცლები, კალმები
|
|
2
|
11/10/19
|
რისხვების შეკრება და გამოკლება
|
გამოტოვებული რიცხვების ამოცნო
ბა. მაგალითების ამოხსნა
|
დაბეჭდილი სამუშაო
ფურცლები.კალმები
|
|
3
|
18/10/19
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
ამოცანის
წაკითხვა, მთავარი აზრის გამოტანა, პირობისა და შეკითხვის
გაანალიზება.ამოცანების ამოხსნა
|
დაბეჭდილი, გამზადებული ამოცანები,
კალმები
|
|
4
|
25/10/19
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა
დახაზვა, დახასიათება
|
სახაზავი, თაბახის ფურცელი ფანქარი
|
|
5
|
01/11/19
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
გეომეტრიულ
ფუგურებზე მუშაობა.
ჯგუფური სამუშაო „მსგავსი
გეომეტრიული ფიგურის მოდელის შექმნა“ პრეზენტაცია
|
სახაზავი, თაბახის ფურცელი,
ჩხირები, პლასტილინი.
|
|
6
|
08/11/19
|
სამნიშნა და ოთხნიშნა რიცხვების შეკრება და
გამოკლება |
ორნიშნა რიცხვებზე
მაგალითების შედგენა. ამოცანების ამოხსნა. |
ფურცლები, კალმები, დამზადებული
ბარათები
|
|
7
|
15/11/19
|
რიცხვების გაორმაგება და განახევრება
|
პრაქტიკული სამუშაო რიცხვების
გაორმაგებაზე
|
სათვლელი ჩხირები, ფურცლები,
კალამი
|
|
8
|
22/11/19
|
რიცხვის დაშლა სათანრიგო
ერთეულების ჯამის სახით
|
მაგალითები რიცხვის დაშლაზე
|
ფურცლები კალამი დახაზული ცხრილი
|
|
9
|
29/11/19
|
გეომეტრიული ფიგირების კუთხე.სივრცითი
გეომეტრიული ფიგურები
|
კუთხეების სახელწოდებების
განსაზღვრა. პრაქტიკული სამუშაოს შესრულება
|
ჩხირები ,პლასტილინი, სამუშაო
ფურცლები, კალმები
|
|
10
|
6/12/19
|
შეკრების თვისებები,
|
შეკრების თვისებების ილუსტრირება,
მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა.
|
კალამი, ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
|
11
|
13/12/2019
|
ქვეშმიწერით შეკრება და გამოკლება
|
მაგალითების ამოხსნა
|
კალამი, ფურცელი, დაფა ცარცი
|
|
12
|
20/12/19
|
სამნიშნა და ოთხნიშნა რიცხვების
შეკრება და გამოკლება
|
საუბარი სამნიშნა რიცხვების
შეკრებასა და გამოკლებაზე. ტესტების შესრულება
|
ტესტები
|
|
13
|
27/12/19
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მოსწავლეები იყენებენ აღნიშნული
დროის განმავლობაში შეძენილ ცოდნას. რიცხვების ჩაწერას, წაკითხვას, გაორმაგებას,
მათ კავშირს პრაქტიკულ ამოცანებთან. ტესტებზე მუშაობა
|
შემაჯამებელი ტესტები
|
კითხვარი მშობლებისათვის
სახელი:
გვარი:
მოსწავლის
სახელი და გვარი:
1.თანახმა
ხართ თქვენი შვილი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში?
ა)
დიახ; ბ)არა.
2.
საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის ცოდნის გაღრმავებას?
ა)
დიახ; ბ) ნაწილობრივ; გ)არა
3. როგორ
ფიქრობთ: თქვენი შვილი ხალისით ჩაერთვება საწრეო მუშაობაში?
4.
რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის დასრულების ბოლოს?
No comments:
Post a Comment